Most Ston ukupno je dug 485 metara, visok 40 metara, a iznad Stonskog zaljeva spaja dva tunela - Polakovicu i Supavu. Ima pet stupova i dva upornjaka.
Na dijelu pristupne ceste za Pelješki most, na jednom od najzahtjevnijih i najvrjednijih infrastrukturnih objekata suvremene Hrvatske, Brodosplit je u svega mjesec i pol dana montirao čeličnu konstrukciju mosta Ston.
Cijeli raspon sastoji se od šest segmenata koji su izrađeni u velikim kondicioniranim halama Brodosplita te transportirani morskim putem baržom, čime su kvaliteta i dugotrajnost konstrukcije znatno veće nego kod izrade od više manjih segmenata.
Podaci:
- segment (A) - dužina 93,8 m, težina 323,30 t
- segment (B) - dužina 60 m, težina 352,70 t
- segment (C) - dužina 84,4 m, težina 363,50 t
- segment (D) - dužina 60 m, težina 352,70 t
- segment (E) - dužina 85 m, težina 297,70 t
- segment (F) - dužina 83,8 m, težina 325,00 t
Krajem ožujka 2022. obavljeno je podizanje i montaža posljednjeg segmenta mosta Ston. Najveći segment, dug 93,8 metara (poput nogometnog igrališta) i težak 323,30 tona, montiran je uz pomoć mega dizalice Manitowoc nosivosti 750 tona. To je ujedno i najveći teret koji je jedna hrvatska tvrtka samostalno postavila.
Pioniri smo u ovom dijelu Europe, možda i na svjetskoj razini u izvođenju konstrukcija teških i do 400 tona u zatvorenom, kontroliranom prostoru, koje se zatim u jednom komadu ugrađuju u projekt. Jednom dizalicom možemo postaviti i do 750 tona, a u paru s dvije dizalice čak do 1.000 tona.
Izgradnja, transport i montaža velikih metalnih konstrukcija jedinstveni su projekti za Brodograđevnu industriju Split, dioničko društvo koja neprestano ulaže u opremu i strojeve kako bi zadovoljila zahtjeve naručitelja u pogledu kvalitete, mogućnosti, konkurentnosti i rokova isporuke.