Ukupna dužina mosta iznosi 2507 metara, a izgrađen je na paneuropskom cestovnom koridoru Vc kojim se sjever Europe preko Budimpešte, Osijeka i Sarajeva povezuje s Jadranom.
Brodograditelji splitskog škvera u ugovornom su roku izradili segmente glavnog nosača mosta, obojali ih zaštitnim premazom i isporučili izravno na gradilište.
Čelična konstrukcija, odnosno središnji dio mosta, sastoji se od ukupno 35 segmenata težine od 36 do 46 tona. Na pristupnim vijaduktima oni se zavarivanjem spajaju u jednu cjelinu i potom guraju prema naprijed. Za tu operaciju služe dva cilindra za navlačenje, koji pojednostavljeno, svaki sa svoje strane vuku raširene šipke, a šipke povlače most. Čelična metalna konstrukcija, koja se povlači postavljena je na teflon, kako bi se smanjilo trenje. Nakon naguravanja metalne konstrukcije preko Drave uslijedit će i postavljanje zatega (sajli, nap.a.) koje će mostu dati njegovu prepoznatljivu vizuru.
Uz investitora Hrvatske autoceste, i naručitelja Zagreb-Montažu Vikom, izgradnjom komponenti mosta preko Drave u Osijeku, Brodosplit se dokazao da može ponuditi i izgraditi sve tipove specijalnih čeličnih konstrukcija za potrebe naručitelja.