Priopćenja

Objava demantija na tekst iz Slobodne Dalmacije

Povodom članka u tiskanom izdanju pod naslovom: „Nakon Tri kralja, barža i tegljač kreću iz Splita noseći na leđima STONSKI MOST“ i na portalu Slobodne Dalmacije pod naslovom '' Vozit ćemo se preko pelješkog mosta na ljeto, ali cijelu sezonu putovat će sekroz Ston.

Objavljeno: 23.12.2021.

REAKCIJA NA TEKST OBJAVLJEN U SLOBODNOJ DALMACIJI U TISKANOM IZDANJU OD 19.
PROSINCA 2021. GODINE I NA PORTALU OD 20. PROSINCA 2021. GODINE.

Povodom članka u tiskanom izdanju pod naslovom: „Nakon Tri kralja, barža i tegljač kreću iz Splita noseći na leđima STONSKI MOST“ i na portalu Slobodne Dalmacije pod naslovom '' Vozit ćemo se preko pelješkog mosta na ljeto, ali cijelu sezonu putovat će se kroz Ston. Evo kada bi veliki projekt u potpunosti trebao biti gotov, doznajemo zašto kasni: ‘Tražili smo je dugo i širom Europe...‘'', a u kojem se iznose neistiniti i nepotpuni podaci Uprava Brodosplita smatra potrebnim reagirati, a u zaštitu ugleda i interesa grupacije Brodosplit d.d. i njezinih radnika.

Stoga je Služba za odnose s javnošću uputila zahtjev glavnoj urednici „Slobodne Dalmacije“ za objavu
ispravka, a što je sukladno Zakonu o trgovačkim društvima i odredbama čl.40., 41. i 42. Zakona o medijima, tako da se objavi naš demanti u sljedećem broju tiskanog izdanja i na portalu i to na istovrijednom mjestu i na isti način (ista veličina slova i teksta), kao što je bila objavljena informacija na koju se ispravak odnosi, i to pod naslovom:

ZBOG AVAXA KASNI ISPORUKA SEGMENATA MOSTA STON

U objavljenom članku se navodi: da su – po dinamičkom planu – prvi elementi trebali stići na gradilište krajem listopada, ali ih očekuju tek u prvoj polovici siječnja... Navedena konstatacija je netočna jer je istina da je prema planu Brodosplit trebao početi s montažom početkom travnja, ali je transport i montaža zbog kašnjenja Avaxa na radovima donjeg ustroja prebačen za početak kolovoza, pa tek kad se vidjelo da ni tada Avax ne stiže, montaža je odgođena za
listopad. U ljetnim mjesecima montaža je jednostavnija, vremenske prilike su prihvatljivije, dani su duži i osiguravaju nam dvosmjenski rad te bi tada montaža bila brža, a u konačnici za Brodosplit i jeftinija. Sada 6 mjeseci poslije, samo se nadamo da će nam vremenske prilike dozvoliti da prema zacrtanom mikroplanu obavimo montažu. Barža je ovaj put naručena i fiksirana za 3. siječnja. 2022. godine, iako postoji bojazan da će se opet čekati završetak radova na pripremi terena za montažu što je obaveza Avaxa.

Segmenti mosta Ston izrađeni su i čekaju na transport u Brodosplitu već pola godine, dakle još od lipnja mogli su biti transportirani na gradilište, jer je prijevoz bio osiguran. Ali gradilište nije bilo spremno za prihvat segmenata, pa su insinuacije da se idućeg ljeta nećemo voziti pristupnim cestama na poluotoku zbog kašnjenja u transportu segmenata iz splitskog brodogradilišta.

Brodosplit je s grčkim izvođačem radova tvrtkom AVAX ugovorio izradu i montažu čelične konstrukcije za most Ston i vijadukt Prapratno. Dok je vijadukt dovršen već sredinom kolovoza, segmenti mosta Ston čekaju u Brodosplitu.

Upravo kašnjenje u pripremi donjeg ustroja terminski je u nekoliko navrata pomicao planske rokove i prolongiralo dolazak segmenata na montažu iz Brodosplita. Dijelovi  mosta iz splitskog škvera bit će dovoženi baržom na gradilište, a potom će se Brodosplitovom dizalicom Manitowoc 750-tona montirati u konstrukciju mosta na 40 metara visine. Most će iznad stonskog zaljeva spajati dva tunela.

Riječ je o jedinstvenom građevinskom zahvatu u Hrvatskoj, kojim Brodosplit učvršćuje poziciju istaknutog europskog brodogradilišta koje je osim gradnje brodova s visokom dodatnom vrijednošću, sposobno graditi iznimno složene i zahtjevne čelične konstrukcije.

Josip Jurišić
Voditelj odnosa s javnošću Brodosplita

Povratak

Ova web stranica radi boljeg rada i poboljšane funkcionalnosti koristi kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »