U Brodograđevnu industriju Split na remont stiže putnički brod 'Moby Drea', duljine 183 metra i širine 26,88 metara.
Tijekom planiranih radova na brodu predviđeno je uklanjanje određenih pregradnih panela koji sadrže azbest - materijal koji se, u skladu s tadašnjim standardima, koristio za izradu protupožarnih klasa A60 u vrijeme gradnje broda, sredinom 1970-ih godina. Po svojim tehničkim karakteristikama, Moby Drea je usporediv s brodovima koji redovito uplovljavaju u hrvatske luke, uključujući i splitsku luku.
Kao i kod remonta drugih starijih brodova, pojedini zahvati uključuju rad s potencijalno opasnim tvarima. U ovom slučaju riječ je o azbestu, a svi radovi bit će izvedeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske i zakonodavstvom Europske unije.
Brodosplit je, sukladno standardima struke i zakonskim obvezama, proveo sve potrebne analize i procjene rizika te izradio detaljnu proceduru izvođenja radova i zbrinjavanja materijala koji sadrže opasne tvari, s ciljem potpune eliminacije mogućih rizika po zdravlje ljudi i okoliš.
Nadzor nad izvođenjem radova provodit će neovisna, ovlaštena stručna tvrtka, dok će zbrinjavanje otpada obaviti koncesionar specijaliziran za prikupljanje i obradu opasnog otpada, uključujući azbest.
Iako remonti nisu primarna djelatnost Brodosplita, ovakvi projekti omogućuju optimalno korištenje proizvodnih kapaciteta te dodatno doprinose stabilnosti i jačanju poslovnih rezultata tvrtke.